Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35963
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Bạch Liên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Phương
dc.contributor.authorLê, Văn Cường
dc.date.accessioned2023-12-13T01:52:02Z-
dc.date.available2023-12-13T01:52:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=328656en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35963-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.502 - tr.22-26 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleQuy trình thiết kế hoạt động khởi động trong dạy học môn toán theo định hướng phát triển năng lực người học ở trường phổ thôngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S5022021022.pdf2.41 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Nov 22, 2024

Download(s)

5
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.