Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35775
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thùy Dung
dc.date.accessioned2023-12-13T01:32:48Z-
dc.date.available2023-12-13T01:32:48Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316411en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35775-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ Lâm nghiệp - 2021 - no.2 - tr.133-142 - ISSN.1859-3828en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ Lâm nghiệpen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng tới công tác quản trị bán hàng tại công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên Quốc Khánhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv421S22021133.pdf1.35 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.