Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thanh Trúc
dc.contributor.authorPhạm, Minh Triết
dc.contributor.authorPhan, Thị Tiếm
dc.date.accessioned2023-12-13T01:28:03Z-
dc.date.available2023-12-13T01:28:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333832en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35163-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.18 - tr.141-147 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ chuyển phát nhanh của bưu điện thành phố Vĩnh Long = Factors affecting the customers satisfaction with the express mail services offered by the Post Office of Vinh Long Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182021141.pdf
  • Size : 795,61 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.