Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35163
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thanh Trúc
dc.contributor.authorPhạm, Minh Triết
dc.contributor.authorPhan, Thị Tiếm
dc.date.accessioned2023-12-13T01:28:03Z-
dc.date.available2023-12-13T01:28:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333832en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35163-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.18 - tr.141-147 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ chuyển phát nhanh của bưu điện thành phố Vĩnh Long = Factors affecting the customers satisfaction with the express mail services offered by the Post Office of Vinh Long Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182021141.pdf795.61 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

38
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.