Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Đăng Quốc
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorBùi, Huyền Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:27:31Z-
dc.date.available2023-12-13T01:27:31Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329266en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35059-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Kỹ thuật Thủy lợi và Môi trường (Đại học Thủy lợi) - 2021 - no.75 - tr.57-64 - ISSN.1859-3941en
dc.subjectKhoa học Kỹ thuật Thủy lợi và Môi trường (Đại học Thủy lợi)en
dc.titleMột nghiên cứu về ảnh hưởng của tỷ số nén và hình dạng đỉnh Piston đến hiệu suất làm việc của động cơ CNG chuyển đổi = A study on the effect of operating condition and piston head geometry on engine performance of converted cng engineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt64S752021057.pdf
  • Size : 5,45 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.