Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Như Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:25:24Z-
dc.date.available2023-12-13T01:25:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329131en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34935-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu chính sách và quản lý - Đại học Quốc gia HN - 2021 - no.4 - tr.14-23 - ISSN.2615-9295en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu chính sách và quản lý - Đại học Quốc gia HNen
dc.titleHỗ trợ giáo dục hòa nhập cho trẻ em gái khuyết tật: Tổng quan mô hình lý luận và các chính sách tại Việt Nam hiện nay = Promoting inclusive education for girls with disability: Reviewing theoretical and legal frameworken
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv184V37S042021014.pdf
  • Size : 756,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.