Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Hòa
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Vân
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:37Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333879en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34796-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.342-347 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp chuyển đổi số nhằm tăng sự hài lòng của khách hàng tại công ty Nhựa đường Petrolimex = Some digital transformation solutions to improve the customer satisfaction of Petrolimex Asphalt Company Limiteden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S252021342.pdf
  • Size : 744,9 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.