Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Tuyền
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Trúc
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Bích Thuộc
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:35Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330121en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34789-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.4 - tr.84-91 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleMối liên hệ giữa chiến lược ứng phó và mức độ stress của giáo viên can thiệp trẻ rối loạn phổ tự kỷ tại thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai = The association between coping strategies and stress levels among intervention teachers of children with autism spectrum disorders in bien hoa city, Dongnaien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S42021084.pdf
  • Size : 730,35 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.