Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34757
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thuỳ Linh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:25Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:25Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330076en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34757-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.3 - tr.28-33 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNghiên cứu mối quan hệ giữa thái độ của sinh viên đối với việc học đọc và kết quả đạt được trong bài đọc hiểu tiếng Anh = A study on the relationship between students’ reading attitudes and their reading comprehension performanceen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V226S32021028.pdf599.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.