Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Hoàng Cẩm Tú
dc.contributor.authorLưu, Nguyễn Đức Hạnh
dc.contributor.authorHuỳnh, Tân
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:01Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329744en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34679-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.2 - tr.382-394 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleĐặc tính của giảng viên thông qua phương pháp nghiên cứu sáng tạo – trường hợp nghiên cứu tại trường Đại học Nguyễn Tất Thành = Teacher identity through the creative methodology – a case in nguyen tat thanh universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S22021382.pdf
  • Size : 746,99 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.