Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Hậu
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:00Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:00Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329743en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34676-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.2 - tr.368-381 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleNghiên cứu thái độ của người học đối với việc giảng dạy các chiến lược siêu nhận thức trong đọc hiểu = An investigation into learners’ attitudes towards training metacognitive strategies in reading comprehensionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S22021368.pdf
  • Size : 531,39 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.