Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thái Bảo Thiên Trung
dc.contributor.authorTrần, Đình Khải
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:34Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:34Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329038en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34603-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.12 - tr.2213-2220 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleMột số yếu tố tác động đến sự chấp nhận điện thoại thông minh trong dạy học của giáo viên toán trung học = Some factors affecting the acceptance of smartphones in teaching by high school math teachersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S1220212213.pdf
  • Size : 354,13 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.