Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34603
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thái Bảo Thiên Trung
dc.contributor.authorTrần, Đình Khải
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:34Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:34Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329038en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34603-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.12 - tr.2213-2220 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleMột số yếu tố tác động đến sự chấp nhận điện thoại thông minh trong dạy học của giáo viên toán trung học = Some factors affecting the acceptance of smartphones in teaching by high school math teachersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V18S1220212213.pdf354.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.