Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34596
Title: Tác động của việc sử dụng hình ảnh người nổi tiếng trong quảng cáo đến ý định mua nước giải khát của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh = The impacts of using celebrity images in advertising on the intention to buy soft drinks of consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thị Thúy
Hồ, Thị Thu Hồng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.282-287 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333864
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34596
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021282.pdf772.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.