Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34589
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thùy Linh
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Như Duyên
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:28Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329001en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34589-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.11 - tr.1999-2009 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleSử dụng bảng tương tác như là một phương thức tăng cường gắn kết học tập trong môn ngoại ngữ = Interactive whiteboard as a means to enhance learners’ engagement in language learningen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V18S1120211999.pdf967.73 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.