Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Đức Hợi
dc.contributor.authorHoàng, Thị Tú
dc.contributor.authorNguyễn, Đỗ Đoan Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:28Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329000en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34587-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.11 - tr.1987-1998 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleCơ sở tâm lí học nhận thức trong hình thành biểu tượng toán học cho trẻ mầm non = Cognitive psychology basis on the formation of mathematical symbols for preschoolersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S1120211987.pdf
  • Size : 229,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.