Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34427
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-12T09:46:17Z-
dc.date.available2023-12-12T09:46:17Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330706en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34427-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.9 - tr.261-269 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleSự tác động của quản trị mối quan hệ đối tác đối với hiệu quả doanh nghiệp tại Công ty TNHH VTI Education, Hà Nộ = The impact of partner relation management on organizational performance at vti education llc., ha noien
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V226S92021261.pdf599.75 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 7, 2025

Download(s)

2
checked on Jan 7, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.