Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34133
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quỳnh Hoa
dc.contributor.authorVương, Thị Lan Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.contributor.authorLê, Thanh Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Hương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:31Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:31Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330913en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34133-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2021 - no.52 - tr.74 - 80 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleXây dựng quy trình giáo dục kỹ năng tự phục vụ cho trẻ khuyết tật trí tuệ trên địa bàn thành phố Hà Nội = Designing self - care skills education process for children with intellectual disabilities in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv443S522021074.pdf6.91 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.