Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34132
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Hồng Cường
dc.contributor.authorPhan, Thị Hồng The
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thuần
dc.contributor.authorPhạm, Việt Quỳnh
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Sơn
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:30Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330884en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34132-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2021 - no.52 - tr.25 - 36 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleNghiên cứu mô hình giáo dục STEMtrong đào tạo giáo viên của trường Đại học Thủ đô Hà Nội = Researching on STEM model in teacher training at Hanoi metropolitan universityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv443S522021025.pdf12.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.