Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Thị Trúc Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Bắc
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:25Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:25Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330862en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34120-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2021 - no.08 - tr.36 - 45 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleThành tích học tập và đau khổ tâm lý ở sinh viên Việt Nam: vai trò trung gian của căng thẳng học tập = Academic achievements and mental distress: The mediating role of academic stressen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S082021036.pdf
  • Size : 860,13 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.