Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Kim Nên
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:17Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:17Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330847en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34098-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cửu Long) - 2021 - no.24-25 - tr.140-146 - ISSN.2354-1423en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cửu Long)en
dc.titleDạy học theo phương pháp nghiên cứu tình huống của Đại học Harvard = Teaching according to the case study method of Harvard Universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv484S24-252021140.pdf
  • Size : 2,82 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.