Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34083
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Minh Đoàn
dc.contributor.authorNguyễn, Hồ Trúc Mai
dc.contributor.authorNguyễn, Hồ Trúc Mai
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huỳnh Châu
dc.contributor.authorVõ, Thị Cẩm Vân
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:11Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:11Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330822en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34083-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cửu Long) - 2021 - no.24-25 - tr.22-34 - ISSN.2354-1423en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cửu Long)en
dc.titleĐánh giá mức độ hài lòng của khách hàng cá nhân về dịch vụ thẻ ATM tại ngân hàng TMCP công thương Việt Nam chi nhánh Vĩnh Long = Evaluation of individual customer satisfaction about ATM card service at Vietnam Joint Stock Commercial Bank for Industry and Trade, Vinh Long branchen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv484S24-252021022.pdf5.36 MBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jan 9, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 9, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.