Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nhiên
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:03Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333616en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34051-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu dân tộc - 2021 - no.1 - tr.78-82 - ISSN.0866-773Xen
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu dân tộcen
dc.titleMột số mô hình quản lý học sinh, sinh viên trong các trường đại học, học viện hiện nay (nghiên cứu trường hợp học viện dân tộc) = Some ideas on developing models of managing pupils and students in universities and academies today (case study at the vietnam academy for ethnic minorities)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv492V10S12021078.pdf
  • Size : 1,13 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.