Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thạch
dc.contributor.authorVõ, Thị Học Trường
dc.contributor.authorNguyễn, Đặng Vĩnh Phúc
dc.contributor.authorHuỳnh, Quốc Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T09:03:32Z-
dc.date.available2023-12-12T09:03:32Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331623en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33810-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.18 - tr.270-277 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm thời trang thông qua livestream của sinh viên khoa kinh tế, trường Đại học Đồng Tháp = Research on factors affecting the decision to buy fashion products through livestream of students of the faculty of economics, dong thap universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S182021270.pdf
  • Size : 540,55 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.