Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33796
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTran, Thanh Toan
dc.date.accessioned2023-12-12T09:03:28Z-
dc.date.available2023-12-12T09:03:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=334045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33796-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2021 - no.24 - tr.113-118 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleVai trò của phụ huynh trong chương trình can thiệp sớm nhằm phát triển kỹ năng cá nhân - xã hội cho trẻ khuyết tật trí tuệ = Parents’ role in early intervention program to develop personal - social skills for children with intellectual disabilitiesen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv444S242021113.pdf541.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

5
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.