Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJeanette, G Pedriña
dc.contributor.authorJose, G Tan
dc.contributor.authorJr, Michael B Dodongan
dc.date.accessioned2023-12-12T09:02:59Z-
dc.date.available2023-12-12T09:02:59Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=334034en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33696-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2021 - no.24 - tr.20-27 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleSự lo âu về toán học, sự tham gia học tập và tính hữu ích của công nghệ: các yếu tố dự báo kết quả học tập của sinh viên trong môn toán = Math anxiety, learning engagement and perceived usefulness of technology as predictors to performance of students in mathematicsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv444S242021020.pdf
  • Size : 482,91 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.