Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lộc
dc.date.accessioned2023-12-12T08:54:55Z-
dc.date.available2023-12-12T08:54:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331382en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33561-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2021 - no.4 - tr.245-254 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleTác động của sự hấp dẫn của điểm đến và sự hài lòng với điểm đến tới hành vi có trách nhiệm với môi trường của khách du lịch: Trường hợp tại thành phố Đà Nẵng = The impact of destination attractiveness and place satisfaction on tourists’ environmentally responsible behavior: A case study of Da Nang cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv403V57S4D2021245.pdf
  • Size : 640,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.