Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Bảo Sơn
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:55Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331111en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33376-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2021 - no.6 - tr.262-274 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleĐộng lực cá nhân, ý định chia sẻ tri thức và phát triển sản phẩm mới trong ngành du lịch = Individual motivations, knowledge sharing and new product development in the tourism industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv403V57S6D2021262.pdf
  • Size : 715,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.