Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33376
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Bảo Sơn
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:55Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331111en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33376-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2021 - no.6 - tr.262-274 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleĐộng lực cá nhân, ý định chia sẻ tri thức và phát triển sản phẩm mới trong ngành du lịch = Individual motivations, knowledge sharing and new product development in the tourism industryen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv403V57S6D2021262.pdf715.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.