Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33289
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKiều, Thị Thu Giang
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:26Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:26Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330963en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33289-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.12 - tr.28-35 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleĐánh giá thực trạng nhận thức của sinh viên sư phạm ngành giáo dục tiểu học trường Đại học Thủ đô Hà Nội về giáo dục STEM = Assessing the status of confidence of pedagogical students in primary education, hanoi metropolitan university, on stem educationen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V226S122021028.pdf682.89 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.