Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thu Huyền
dc.contributor.authorĐặng, Út Phượng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:07Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332221en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33228-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4C - tr.Khoa Sư phạm, Trường Đại học Thủ đô Hà Nội - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng nội dung giáo dục steam trong chương trình đào tạo cử nhân giáo dục mầm non = Orientations for building STEAM education courses for preschool children in children’s education programen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4C2021138.pdf
  • Size : 414,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.