Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thiều Dạ Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:06Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332220en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33226-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4C - tr.125-137 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleTổng quan nghiên cứu về năng lực cảm xúc - xã hội của giáo viên mầm non = Literature review of preschool teachers’ social – emotional competenceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4C2021125.pdf
  • Size : 429,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.