Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyen, Thi Huong
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:02Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332159en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33214-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.SĐB - tr.135-138 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleÁp dụng mô hình lớp học đảo ngược nhằm phát huy tính tích cực trong học tập cho sinh viên chuyên ngữ = Employing flipped classroom model to promote active learning among EFL studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57SDB2021135.pdf
  • Size : 1,39 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.