Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVu, Thi Thanh Binh
dc.contributor.authorHoang, Thi Huong
dc.date.accessioned2023-12-12T08:53:01Z-
dc.date.available2023-12-12T08:53:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332158en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33208-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.SĐB - tr.130-134 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleYếu tố ảnh hưởng đến doanh thu chuỗi siêu thị: Nghiên cứu từ lý thuyết = Critical factors affecting sales revenue in supermarket chains: A critical review of literatureen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57SDB2021130.pdf
  • Size : 1,66 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.