Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33174
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vũ Khuyên
dc.date.accessioned2023-12-12T08:52:50Z-
dc.date.available2023-12-12T08:52:50Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333980en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33174-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCông thương - 2021 - no.18 - tr.306-311 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectCông thươngen
dc.titleTác động của chi phí đại diện tới hiệu quả kinh doanh của doanh nghiệp ngành sản xuất thực phẩm và đồ uống niêm yết trên thị trường chứng khoán Việt Nam = Impact of agency costs on business performance of listed food and beverage companies in Vietnam’s stock marketen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182021306.pdf620.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.