Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33018
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Ánh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:34:57Z-
dc.date.available2023-12-12T08:34:57Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333965en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33018-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Điều dưỡng - 2021 - no.4 - tr.110-121 - ISSN.2615-9589en
dc.subjectTạp chí Khoa học Điều dưỡngen
dc.titleSự hài lòng của khách hàng về dịch vụ khám bệnh tại bệnh viện phụ sản hà nội cơ sở 3 năm 2021 = The current satisfaction of customer satisfaction about medical examination services at hanoi obstetrics and gynecology hospital 3 in 2021en
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv485V4S42021110.pdf6.37 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.