Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Tuấn
dc.contributor.authorTrần, Xuân Tình
dc.contributor.authorNguyễn, Tuấn Anh
dc.contributor.authorTrần, Thị Nga
dc.date.accessioned2023-12-12T08:34:57Z-
dc.date.available2023-12-12T08:34:57Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331698en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33017-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.6 - tr.30-35 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleỔn định máy bay cánh cụp cánh xòe trên cơ sở điều khiển backstepping và hiệu chỉnh RHO = The combination of the backstepping method and optimal filter to the flight stability of morphing aircraften
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57S062021030.pdf
  • Size : 837 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.