Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32955
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Trung Tín
dc.contributor.authorHuỳnh, Việt Khải
dc.contributor.authorTrần, Thị Thu Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T08:34:36Z-
dc.date.available2023-12-12T08:34:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330980en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32955-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2021 - no.CĐMT - tr.52-59 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titlePhân tích thị hiếu người tiêu dùng đối với sản phẩm cải thảo nhãn hiệu sinh thái: Trường hợp nghiên cứu tại thành phố Cần Thơ = Analysis of consumer preference for chinese cabbage with ecolabel: A case study in Can Tho cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv403V57SCDMT22021052.pdf442.58 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.