Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Trung Tín
dc.contributor.authorHuỳnh, Việt Khải
dc.contributor.authorTrần, Thị Thu Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T08:34:36Z-
dc.date.available2023-12-12T08:34:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330980en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32955-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2021 - no.CĐMT - tr.52-59 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titlePhân tích thị hiếu người tiêu dùng đối với sản phẩm cải thảo nhãn hiệu sinh thái: Trường hợp nghiên cứu tại thành phố Cần Thơ = Analysis of consumer preference for chinese cabbage with ecolabel: A case study in Can Tho cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv403V57SCDMT22021052.pdf
  • Size : 442,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.