Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32704
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Duy Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T08:33:08Z-
dc.date.available2023-12-12T08:33:08Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329944en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32704-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2021 - no.6 - tr.8-14 - ISSN.0866-7675en
dc.subjectKhoa học (Đại học Đồng Tháp)en
dc.titleVận dụng mô hình lớp học đảo ngược trong giảng dạy học phần Phương pháp dạy học Toán theo hướng phát triển năng lực tự học của sinh viên ngành Giáo dục Tiểu học = Application of flipped classroom model in teaching the module of the methodology of the teaching mathematics towards the development of self-learning ability for students majoring in primary educationen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv392S62021008.pdf344.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.