Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChu, Mỹ Giang
dc.contributor.authorĐinh, Thị Lệ Trâm
dc.date.accessioned2023-12-12T08:18:26Z-
dc.date.available2023-12-12T08:18:26Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329877en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32686-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội miền Trung - 2021 - no.3 - tr.17-27 - ISSN.1859-2635en
dc.subjectKhoa học xã hội miền Trungen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến điểm hữu ích của đánh giá trực tuyến của người dùng trên các trang thương mại điện tử ở Việt Nam: Nghiên cứu trường hợp Tiki.vn = Factors affecting online review helpfulness on e-commerce websites in Vietnam: A case of Tiki.vnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv363S32021017.pdf
  • Size : 122,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.