Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyen, Thi Mai Anh
dc.contributor.authorLy, Diep Linh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:18:22Z-
dc.date.available2023-12-12T08:18:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329807en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32670-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ Đông Đô - 2021 - no.13 - tr.57 - 62 - ISSN.2615-9031en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ Đông Đôen
dc.titleĐịnh hướng thị trường và ảnh hưởng của nó đến tình hình hoạt động kinh doanh của các công ty phần mềm tại Hà Nội = Market orientation and its effects on business performance of software companies in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv496S132021057.pdf
  • Size : 980,59 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.