Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32637
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Minh Hậu
dc.contributor.authorNguyễn, Vân Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T08:18:13Z-
dc.date.available2023-12-12T08:18:13Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329564en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32637-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.141 - tr.62-79 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleNghiên cứu các nhân tố tác động tới ý định sử dụng dịch vụ thanh toán di động dựa trên phân tích lợi ích - chi phí và ảnh hưởng xã hội = Investigating the determinants of intention to use mobile payment services based on cost - benefit analysis and social influencesen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv124S1412021062.pdf389.23 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Jan 8, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.