Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Anh
dc.contributor.authorVũ, Huyền Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Trà My
dc.date.accessioned2023-12-12T08:18:13Z-
dc.date.available2023-12-12T08:18:13Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329566en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32635-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.141 - tr.100-120 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của sinh viên trên địa bàn thành phố Hà Nội trong bối cảnh Covid-19 = Factors affecting online shopping behavior of Hanoi university students in the context of Covid-19en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1412021100.pdf
  • Size : 369,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.