Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.date.accessioned2023-12-12T08:18:12Z-
dc.date.available2023-12-12T08:18:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329565en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32634-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.141 - tr.80-99 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleMối quan hệ giữa trải nghiệm, tính cách và sự thỏa mãn thương hiệu: nghiên cứu đối với dịch vụ thể thao cao cấp của Elite Fitness = Relation between brand experience, brand personality, and brand satisfaction: a research for Elite Fitness premium sports servicesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1412021080.pdf
  • Size : 522,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.