Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32572
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:55Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332640en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32572-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.15 - tr.432-437 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMột số vấn đề cơ bản trong chiến lược kinh doanh số của các doanh nghiệp và thực trạng triển khai tại các doanh nghiệp vừa và nhỏ của ASEAN = Some basic issues in the digital business strategy of enterprises and the digital transformation in the ASEAN's small and medium-sized enterpriseen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S152021432.pdf636.35 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.