Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Vũ Hà
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Lộc
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:49Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332619en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32549-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chi Công thương - 2021 - no.15 - tr.319-326 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chi Công thươngen
dc.titleMột số yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng trực tuyến của người dân tỉnh Đồng Nai = Some factors affecting the online purchase decisions of consumers living in Dong Nai Provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S152021319.pdf
  • Size : 1,2 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.