Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thảo Nguyên
dc.contributor.authorLê, Thị Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:47Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332612en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32544-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.160-172 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleYếu tố ảnh hưởng đến ý định mua thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting intention to purchase organic food among customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S012021160.pdf
  • Size : 435,15 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.