Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32544
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thảo Nguyên
dc.contributor.authorLê, Thị Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:47Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332612en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32544-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.160-172 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleYếu tố ảnh hưởng đến ý định mua thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting intention to purchase organic food among customers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S012021160.pdf435.15 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

32
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.