Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Hùng Vũ
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Long
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:40Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332589en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32520-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.46-63 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleĐánh giá liêm chính học thuật của sinh viên qua nhận thức của sinh viên về môi trường học thuật và hành vi không trung thực học thuật = An evaluation of student’s academic intergrity by their perception on academic environment and dishonesty behavioursen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S012021046.pdf
  • Size : 1,35 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.