Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32515
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Dũng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:39Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332587en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32515-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.34-45 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố chất lượng dịch vụ hành chính công ảnh hưởng như thế nào đến sự hài lòng của người dân huyện Châu Phú, tỉnh An Giang? = How do the quality dimensions of public administration services affect citizen satisfaction at Chauphu District, Angiang Province?en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S012021034.pdf879.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

37
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.