Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Dũng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:39Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332587en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32515-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.34-45 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố chất lượng dịch vụ hành chính công ảnh hưởng như thế nào đến sự hài lòng của người dân huyện Châu Phú, tỉnh An Giang? = How do the quality dimensions of public administration services affect citizen satisfaction at Chauphu District, Angiang Province?en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S012021034.pdf
  • Size : 879,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.