Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32499
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Mơ
dc.contributor.authorĐinh, Nguyễn Trang Thu
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:34Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:34Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332555en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32499-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.473-482 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng tổ chức hoạt động tạo hình nhằm phát triển ngôn ngữ Cho nhóm trẻ rối loạn phổ tự kỉ 3 - 4 tuổi trong trường mẫu giáo hoà nhập = Stituation of organizing shape activities in order to develop language for 3 or 4-years-old children with autism spectrum disorder in inclusive kindergartensen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS4AB2021473.pdf585.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.