Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32470
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Phượng
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:25Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:25Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332530en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32470-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.323-332 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng kĩ năng nghe - nói của trẻ khiếm thính 3 - 6 tuổi ở lớp mẫu giáo hòa nhập = Current situation of listening and speaking skills of children with hearing impairment aged 3 - 6 years in inclusive kindergarten classesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V66GDS4AB2021323.pdf623.98 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.