Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Giang Tân
dc.contributor.authorTrần, Thị Thu Phường
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:23Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332519en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32464-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.5-19 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định duy trì khách hàng tại các Công ty kiểm toán độc lập - nghiên cứu thực nghiệm tại Việt Nam = Factors affect on client continuance decisions at audit firms - An empirical study in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404S012021005.pdf
  • Size : 882,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.