Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32464
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Giang Tân
dc.contributor.authorTrần, Thị Thu Phường
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:23Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332519en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32464-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.5-19 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định duy trì khách hàng tại các Công ty kiểm toán độc lập - nghiên cứu thực nghiệm tại Việt Nam = Factors affect on client continuance decisions at audit firms - An empirical study in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S012021005.pdf882.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.