Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32458
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Công
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:21Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:21Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332513en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32458-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.223-233 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleQuan điểm của giáo viên giáo dục đặc biệt về môi trường xanh bền vững trong can thiệp và giáo dục trẻ khuyết tật = Special education teacher’s opinion on sustainable environment in interventions and education of children with disabilitiesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS4AB2021223.pdf562.02 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.