Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Công
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:21Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:21Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332513en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32458-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.223-233 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleQuan điểm của giáo viên giáo dục đặc biệt về môi trường xanh bền vững trong can thiệp và giáo dục trẻ khuyết tật = Special education teacher’s opinion on sustainable environment in interventions and education of children with disabilitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4AB2021223.pdf
  • Size : 562,02 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.